2013. július 2., kedd

I.Fejezet 2.Rész

Sziasztok, meghoztam a 2.részt. Remélem tetszeni fog..!
Kérlek kövessétek a blogot Bloglovinon..! Köszönöm! Jó olvasást!


- Ash, abba a boltba is menjünk be! - húzott magával, már huszadszorra a barátnőm.
- Mia, menj be egyedül, én nekem már leszakad a kezem! - emeltem fel a szatyrokat, majd leültem egy padra. Elő vettem a telefonomat és elkezdtem nyomkodni, mikor jött egy üzenetem.
"Kedves Ashley!
Reméljük jól érzed magad Londonba, holnap várni fogunk..!"
Én erre elmosolyodtam, majd elraktam a telefont és unottan ültem a padon.
- Ash, most mond meg...Azok a szemét eladók kidobtak a boltból, mert felháborodtam azon, hogy egy rágó annyiba kerül, mint..- folytatta volna Mia, de én befogtam a száját.
- Mia, ez London..- nevettem, majd megragadtam a barátnőm kezét és kimentünk a Plázából. Maya már várt minket, mikor meglátta, hogy mennyi mindenünk van elnevette magát, majd megfogta a cuccokat és bepakolta az autóba.
- Mehetünk? - tette fel a kérdést Maya.
- Igen..- mondtam, a barátnőm vetett felém egy halálos pillantást, gondoltam ő még akart valahova menni, hát Mia már csak ilyen. Hamar megérkeztünk a hotelba. Én kipakoltam a ruháimat, majd megfürödtem, hajat mostam és lefeküdtem aludni. Másnap 6 órakor felkeltem, felvettem a tánc ruhámat, ami egy kényelmes fekete tánc nadrág volt egy rózsaszín toppal amin egy fehér mellény volt, cipőnek pedig a bakancsomat választottam. A hajamat felkötöttem, majd bementem a barátnőmhöz, ő még mélyen aludt. Miát elkezdtem keltegetni, de hát ő tovább aludt végül elkezdtem egy párnával ütögetni, erre már reagált.

- Mi van? - kérdezte komás fejjel.
- Az, hogy 1 óra múlva mennem kell, jössz? - kérdezte, mosolyogva.
- Aha, de elkészülődök! - beszélt a barátnőm össze-vissza.
- Oh, de jó én meg azt gondoltam hogy egy pólóba és egy bugyiba fogsz jönni..! - mutattam az említett ruha neműkre.
- Haha, na megyek felöltözni! - mondta egy ásítás közepette Mia.
*
- Na, hogy ment? - kérdezte a barátnőm mikor kiléptem a táncteremből.
- Nagyon jól! Azt mondták, majd küldik az infókat..! - ugráltam, mint az örültek.
- Ez csodás! - ölelt meg Mia.
- Menjünk, együnk egy fagyit ünneplés képen! - nevettem.
- Oké! - mosolygott Mia, majd a kijárat felé indultunk.
Maya már várt minket, ő neki is elújságoltam a hírt, majd beültünk az autóba és egy nagyszerű fagyizó felé indultunk. Mikor oda értünk, egyből a pulthoz indultunk, egyszer csak egy fiú jött nekem ahogy láttam nagyon sietett.
- Oh, bocsánat..! -mondta, majd a szemeimbe nézett, azok a csillogó barna szem párok elvarázsoltak...

3 megjegyzés:

  1. uhh nagyon tetszik *-* jó rész lett :) hozd hamar a kövit :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm:)♥ holnap fogom hozni,(és hosszabb lesz^.^)

      Törlés
  2. Nagyon jó lett és remélem hamar hozod a kövit :))

    VálaszTörlés